Tuesday, June 17, 2008

Африкийн Куба орноос гавьяат жvжигчин Балхжав мэндчилж байна

Uptown: Таны очиж байсан орнуудаас хамгийн их сэтгэгдэл үлдээсэн улс гэвэл алийг нь онцлох вэ?
Л. Балхжав: Надад хамгийн их сэтгэгдэл төрүүлсэн газар гэвэл 1978 онд би Куба улсын Гавана хотод очсон маань. Хөгжим бүжгийн сургуулийн оюутан байхдаа анх удаа Оросоос өөр газарт хөл тавьж үзсэн нь тэр. Тэнд болсон Залуучууд оюутны их наадамд оролцохоор очсон минь миний сэтгэлд хамгийн тодоор дурсамж болон үлдсэн. Тэнд надад сэтгэгдэл үлдээсэн зөндөө зүйл байсан. Анх удаа Африк тивд очиж үзсэн, анх удаа шар цагаан, хар арьстнуудыг харж, харьцаж үзсэн...

Uptown сэтгүүлийн 2008 оны 5-р сарын дугаарын “Миний Аялалын Тэмдэглэл” буланд Л. Балхжав, МУГЖ (Монгол Улсын Гавьяат Жүжигчин!) UBS телевизийн захирал гэжээ.

2 Сэтгэгдэл:

Anonymous June 24, 2008 at 2:03 AM  

yu ve Africiin Kuba gev uu?

D.Sainbayar June 26, 2008 at 11:04 PM  

hehe, deer ni Urlagiin Gaviyat Zutgelten geh bsn yum baina.

Сэтгэгдэл бичих

Зэсийн Ханш

  © Blogger template 'Amarjargal' by Mongoltolbo.com 2009

Back to Дээш