Wednesday, February 20, 2008

When I born, I Black

Энэ шүлэг өнөө хүртэл олон вэбсайтаар дамжин ирсэн бөгөөд яг хэн зохиосон нь тэр бүр тодорхой биш гэнэ. Хамгийн тархсан хэлбэр нь энэ шүлгийг Техас мужийн нэгэн хархүү бичсэн гэдэг. Хархүү гэдэг нь хар арьстай бүстэй залууг хэлж буй хэрэг юм. Бид хар арьстай хүнийг харуутаа л негр, заваан хар хэмээн хочлон дуудах боловч даяаршигдаж байгаа өнөө нийгэмд энэ яриа нь үнэн зохихгүй гэдгийг бид тэр бүр гадарлахтайгаа болж иржээ. Үүнийг хэдэн жилийн өмнө орчуулахчаан аядаж байснаа энд паркаллаа. Уул нь орчуулгагүй оригналаараа ойлгогддог шүлэг байгаа юм.


Чи намайг өнгөт гэв үү?

Энэ дэлхий дээр төрөхөд хар байлаа би
Эгэл хорвоо дээр өсөхдөө хар байлаа би
Наранд биеэ шарахад хар л байлаа би
Намайг хүн цочоосон ч хар л байлаа би
Өвдөж зовоод хэвтэхэд хар л байлаа би
Өтөл болоод үхэхэд хар л хэвээр байх болно

Цагаан арьстан найз чи
Цаг нь болоод төрөхөд ягаан байлаа
Нарт хорвоод өсөхдөө цагаан болох
Наранд биеэ шарахдаа улаан болох
Айж ичих үедээ шар болчих юм
Амиа тавиад өвдөхдөө цэнхэр болчих юм
Даарч хөрөөд чичрэхдээ ногоон болчих юм
Дайрлага дайраад үхэхдээ саарал болчих юм
Тэгсэн мөртөө найз чи намайг
Тэгэхээс тэгэх гэсэн юм шиг өнгөт арьстан гэх юм.



When I born, I Black
When I grow up, I Black
When I go in sun, I Black
When I scared, I Black
When I cold, I Black
When I sick, I Black
When I ill, I Black When I die, I still Black

And you white fella
When u born, u pink
When u grow, u white
When u go in sun, u red
When u scared, u yellow
When u cold, u blue
When u sick, u green
And when u die, u gray
And U calling Me Coloured

1 comments:

Enhee February 28, 2008 at 9:45 PM  

shulgiig unshaad uzeheer neeree ch tiim yum uu gej bodogdoj bna shuu

Сэтгэгдэл бичих

Зэсийн Ханш

  © Blogger template 'Amarjargal' by Mongoltolbo.com 2009

Back to Дээш