Friday, October 03, 2008

Би амьтан

Амьтны хүрээлэн миний дотор амьдарна. Тэнд янз бүрийн араатан амьтнаас авахуулаад, хорхой шавьж хүртэл байна. Эртээд би нохой болоод шөнөжингөө хуцсан. Хоолой сөөгөөд хуцах гэхэд дуу ч гарахаа больтлоо хульх нь буусан. Саваагүй нохой байсан.


Хааяа би арслан бас бар болно. Энэ үедээ бол хэнийг ч юуг ч тасар татан хаяхад бэлэн. Энэ үедээ хамаг хүчээ хэдхэн хоромын дотор гарган, юуг л бол юуг тасчин хаяхаар архиран хүрхрэнэ. Дараа нь яалаа, санахгүй байна. Гэвч намайг зоопаркын ажилчид буудаж алаагүйг бодоход тэгэсгээд номхорсон бололтой. Байз, Африкийн сафарид байсан биш билүү. Ямартай ч хулгайн анчдад ч буудуулаагүй л юм байна.


Уржигдар орой би хүйтэн могой болсон. Анх удаагаа биш л дээ. Гэхдээ могой шиг атиралдсан, гуринхалсан, шургасан, шургалсан. Тэгээд хүрээлэнгээс хөөгдсөн. Хэзээ эргэж орох юм бүү мэд.


Бас би хаа сайгүй бааж байдаг ялаа. Би амттай, сайхан харагдсан газраа буух бөгөөд буцаад хөөрөхдөө бааж орхидог бузар амьтан. Ялааны алуур барьсан, сонины цаас хуйлсан сүрэг хүмүүс намайг намнахаар араас, урдаас, дээрээс зэрэг дайрч байна. Нисэх хэрэгтэй.

4 Сэтгэгдэл:

Magnolia October 3, 2008 at 6:45 AM  

өнөөдөр ямар сонин сэдэв тавьсан юм бэ. сэтгэл санаа нэг тийм... байна уу даа.
за за өөрт байгаа бүхэндээ сэтгэл хангалуун байгаарай...

Anonymous October 3, 2008 at 9:50 AM  

Ooriigoo dugnej l baigaam baina gej oilgoloo. good!

Anonymous October 4, 2008 at 9:35 AM  

ugui ee, chi bol hun...yahav uuriiguu amitantai harizuulj bolno l doo... tegeh tusmaa chi uuriinhuu erdenet hun gedegiig iluu medrene baih. suuliin ued chi neleed hunshgui (hun bish)zan gargasan bololtoi.

ganga October 8, 2008 at 3:27 AM  

Догмид гуайн "Ус уухын заяа"-д хүн биеэс хүлэг моринд сэтгэл хувилсан хүний тухай уран яруу бичсэн байдаг санаанд орчихлоо.

Сэтгэгдэл бичих

Зэсийн Ханш

  © Blogger template 'Amarjargal' by Mongoltolbo.com 2009

Back to Дээш