Thursday, April 17, 2008

Би хэн бэ?

Надад Хандаа гээд хамгийн сайн найз байдаг бөгөөд түүнтэйгээ хамт бол хэзээ л бол хэзээ Поорчикоор гараад Ниссээн. Түүнтэй хамт би жил илүү үерхэж байна. Үүний өмнө би Гай хэмээх Солонгос охинтой найзалж байсан. Аягүй онцгүй. Дандаа л толгой өвдлөө, нүдний хараа муудлаа, ам цангаж байна гээд л яршигтай. Хамт гадагшаа гарья гэхээр л, явахгүй маяглана. Эсвэл эмнэлэгт байна гээд очоод авах гэхээр мөнгө төлж байж явна гэнэ. Тэгэхээр нь түүнийг гол гаргаа хаясан. Нэг өдөр бүр байрны харуудтай нийлээд баар луу явах гэж байхад нь яг үйлдэл дээр нь барьж авсан. Тийм сул хормойтой байхнаа яахав дээ.

Түүний өмнө бас болоогүй ээ, Шэвээ хэмээх аймаар том биетэй Америк охинтой жоохон явалдаж үзсэн. Ай даа, ийш тийшээ явах болгонд даасаар байгаад сүүлдээ шатаж дуусч байгаа юм чинь. Мөнгө байхгүй гэхээр тэгвэл явахгүй гээд шударга гар байсан даа. Тэгээд бас том биетэйг нь яана. Хаа орсон газраа сул зай олдохгүй. Хавь ойрын хүмүүс муухай хараад зүгээр байлгахгүй. Тэгээд бас муу хүний дуу чанга гэж, хааяа муухай орилно.

За бага залуудаа бол Лайтай хөөрхөн орос найзтай байлаа. Түүнтэйгээ Волга мөрний эрэг дээр очоод, “Бэмби минь, хоёулаа 69 болж тоглоё” гээд л яг жаргах гэж байхад Хамас бүлгийн толгойлогч гэлтэй бүдүүн биетэй эр хажууд хүрч ирээд, нусаа нирхийтэл Нийв. Ёстой муу муухайн Иж бүрдэл болсон түүнийг Газдаж унагаад, Хаймар шиг Трубаагаар цохиод авмаар байсан ч, сүрэнд нь дийлдээд орхиод явсан даа. Түүнээс хойш ерөөс сураг сонсоогүй. Хөөрхий их л зовлон үзсэн сурагтай байсан.

Зарим хүмүүс намайг Та ёо ёотой гэдэг л юм. Гэхдээ би ямар Мэрсэн дээс биш, тоодог ч үгүй. Надад бас Одий, Жагар, Мазаа гээд л сэм сэм харж, сэтгэл алдардаг Бука Бука олон охидууд бий. Даанч тэд намайг тоохгүй л дээ. Тэд нар бол үнэн тасархай, дандаа гадаадынх.

Би тэгээд л Хандаагаа аваад л Хорвоот хөндийгөөр дуу аялан гүйж алдахад хажуугаар Мицү биш үү гээд л Зуу зуу ки инээд алдан, намайн хаян одох нь харамсалтай. Гэвч би Хандаадаа л хайртай. Чи минь намайг битгий орхиорой. Ядаж дахиад гурван жил хамт байна шүү, хайртаа.

3 Сэтгэгдэл:

Anonymous April 18, 2008 at 3:20 AM  

hehe, yasan ineedtei yum be, ehendee jinheneer ni oilgood chamaig yasan ilen dalangui bnaa gej bodloo shd. ;)

Cаарал April 18, 2008 at 9:07 AM  

Bas yun zavhai zaidan boloogchin haanaasaa gev genet garaad irev gej gaihsan chine stt-tei adilhan bodchihson baina shuu dee. Ene ulsuud neeree aimaar aimaar yum bodoh yumaa, tee.

D.Sainbayar May 1, 2008 at 10:27 AM  

uvchtei gar shuu neeree :)

Сэтгэгдэл бичих

Зэсийн Ханш

  © Blogger template 'Amarjargal' by Mongoltolbo.com 2009

Back to Дээш