Thursday, April 10, 2008

Гvндалайн 2004 онд eгсeн ярилцлага

Оллоо.мн дээр 2004-12-13 өдөр тавигдсан байна.

-Германы эмч нартай харилцаатай ажилладаг гэдгийнг чинь мэднэ. Гvндалай тэндээс нэлээн зээл тусламж чирч ирсэн тухай сонссон. Хэрэв таныг эрvvл мэндийн сайд болчихсон бол ...?


-Цол дагаж бяр гэдэг шиг хэрэв би эрvvл мэндийн сайд болсон бол харилцаа холбоо улам єргєжих байсан германд боловсрол эзэмшсэн эрvvл мэндийн сайд тєрєлх хэлээр нь яриад муж хотуудаар нь ороход хєл алдаж угтана би германчуудтай арав гаруй жил хамт амьдарсан болохоор тэдний занг сайн мэднэ. Vнэнийг хэлэхэд би єєрийнхєє тєлєє биш монголын тєлєєл эрvvл мэндийн сайд болох гэж бодож байсан юм. Хийе гэвэл зvйл байна Энхбаяр,Элбэгдорж хоёр зєвшилцєх нэрээр хуйвалдаж намайг сай болгоогvй сайдын ажлын сайн хийгээд энэ нєхєр баллаад хаяна гэж айсан юм

-Хэрэв сайд болчихсон бол та юу амжуулах байв?
-Єє, єдийд тачигначихсан яваа зvгээр сууна гэж байхгvй шvv. Бужигнуулаад тавина тэр муу vгvйлэгдээд байгаа оношлогооны тєвийг vнэгvй хєєгєєд ирэх байлаа. Єєр олон юм хийнэ сaнаандаа багтаж байгаа бvхнийг хийж хvссэндээ сарвайгаад хvрчихдэг эр хvн шvv би.

http://www.olloo.mn/modules.php?name=News&file=article&sid=6751

0 Сэтгэгдэл:

Сэтгэгдэл бичих

Зэсийн Ханш

  © Blogger template 'Amarjargal' by Mongoltolbo.com 2009

Back to Дээш