Wednesday, January 02, 2008

Хуучин оны сvvлчийн eдрvvд

Манай Дэнвэрийн хэд 30-нд заавал уулзана гээд, Саванна пектопах орлоо. Тvмээ, Чак, Итгэл, Ама, Алимбаа, Уянгаа нар танихаас байх бeгeeд бусад нь зvс vзсэн, зарим нь мэдэхгvй улсууд байлаа. Гэхдээ яахав, сайхан л eнгeрeeлee. Хvмvvс надад бэлэг eгч, би бас гарч явж бэлэг цуглуулсан шигээ eeрийгee болгож явлаа. Энэ eдрийн хамгийн том, бас хамгийн санаанд оромгvй бэлэг нь нэрт уртын дууч Хонгорзул найз маань хань Батмeнхийн хамт хvрэлцэн ирж, Чимэдцэеэ гавьяатын vгийг нь зохиосон сайхан сургамжтай дуугаар ая барилаа.

Би уг нь Хонгороогоос найз нь чамайг хуриман дээрээ л нэг удаа дуулуулна гэж гуйж байсан, харин надад зориулан ийм сайхан хvндэтгэл vзvvлсэн нь мартахын аргагvй. За тэгээд надад бэлэг eгсeн, урам хайрласан, баяр хvргэсэн бvх хvмvvст их баярлалаа. Дараа жилийн тeрсeн eдeр хvртэл хол байна даа хол байна.

Ee нээрээ орой нь бас Нvvр гэдэг vсэргээний газар ороод хэсэг бужигнасан юм байна. Тэнд байхдаа нэрт зураач Мeнхжин ахтай таараад, Тамир найзыгаа дурсаад, нэг гvрvvшиг шар айргаар байлуулсан юм байна. Миний багаасаа хvндэлж, энэ хоёр ах шиг болох юм сан гэсэн нууцхан мeрeeдeлтэй л байлаа. Одоо ч гэсэн харахад их сайхан хоёр ах шvv.

0 Сэтгэгдэл:

Сэтгэгдэл бичих

Зэсийн Ханш

  © Blogger template 'Amarjargal' by Mongoltolbo.com 2009

Back to Дээш